Výběrová řízení

 

Všechny zadávací řízení jsou již ukončena.

V rámci realizace projektu bylo předkladatelem projektu pro zajištění projektových aktivit zrealizováno 12 zadávacích řízení dle pravidel pro OP VK:

1. Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 10/2008 (VZ: 590/2008) na dodávku služby-„Zajištění publicity, diseminace a mainstreamingu projektu“.

Dne 17. 12. 2008 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o., Most, Báňská 287, PSČ 434 01, IČ: 25 01 51 50

2. Technologický park Chomutov, o.p.s., Cihlářská 4132, 430 03 Chomutov, IČ: 25 45 47 14

3. Asistenční centrum, a.s., Topolová 1234, 434 01 Most, IČ: 63 14 48 83

Lhůta pro podání nabídek byla do 19. 01. 2009 do 15.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o., Most, Báňská 287, PSČ 434 01, IČ: 25 01 51 50, označená jako Nabídka číslo 1.  Tato nabídka byla hodnocena jako jediná a splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci. Z tohoto důvodu vybrala hodnotící komise VŘ uchazeče COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o., Most, Báňská 287, PSČ 434 01, IČ: 25 01 51 50 jako uchazeče vítězného. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 26. 01. 2009 písemnou formou. Dne 26. 01. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Publicita, diseminace a mainstreaming projektu“ OP VK - systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 638 655,00 bez DPH a Kč 760 000,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a firmou COMÉNIA CONSULT MOST s.r.o., Most, Báňská 287, PSČ 434 01, IČ: 25 01 51 50.  Termín dodání byl průběžně po celou dobu realizace projektu dle harmonogramu realizace jednotlivých aktivit.  Dne 04. 01. 2010 byl k této smlouvě na dodávku služby uzavřen dodatek č. 1 z důvodu změny výše sazby DPH od 01. 01. 2010 z 19% na 20%. Cena s DPH poté činila Kč 763 176,18. Ostatní ustanovení uzavřené smlouvy zůstaly beze změny.Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

2.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 01/2008 (VZ: 591/2008) na dodávku služby-„Vytvoření učební pomůcky Elektronický katalog povolání“.

 

Dne 24. 10. 2008 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Ondřej Ludvík, Hraniční 59/1, 747 73 Opava – Vávrovice, IČ: 73 12 38 11

2. Technologický park Chomutov, o.p.s., Chomutov, Cihlářská 4132, PSČ 430 01, IČ: 25 45 47 14

3. Lukáš Janoušek, Školní 2453, 440 01 Louny, IČ: 67 81 41 66

Lhůta pro podání nabídek byla do 13. 11. 2008 do 15.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek, tj. do 13. 11. 2008 do 15.00 hodin byly odevzdány 2 nabídky, a to od firmy Lucie Bartoš, J. Ševčíka 866/24, Most, IČ: 72 63 69 12, označená jako Nabídka číslo 1 a od firmy Lukáš Janoušek, Školní 2453, Louny, IČ: 67 81 41 66, označená jako Nabídka číslo 2. Hodnotící komise při otevírání a hodnocení nabídek vybrala jako vhodného uchazeče firmu Lukáš Janoušek, Školní 2453, Louny, IČ: 678 14 166 za celkovou částku 776 900,00 Kč (zhotovitel není plátce DPH). Tato nabídka splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci a kvalita nabízených služeb jako hodnotící kriterium s největší váhou dosáhla nejvyššího procentuálního ohodnocení. Z tohoto důvodu vybrala hodnotící komise VŘ tohoto uchazeče jako vítězného. Firma Lucie Bartoš, J. Ševčíka 866/24, Most, IČ: 72 63 69 12, označená jako Nabídka číslo 1 sice splnila všechny zadávací podmínky, ale kvalita nabízených služeb jako hodnotící kriterium s největší váhou dosáhla polovičního procentuálního ohodnocení v porovnání s Nabídkou č.2. Také v kriteriu odborné zkušenosti se zákazkami podobného charakteru dosáhla nižšího procentuálního ohodnocení v porovnání s Nabídkou č.2. Hodnotícím kritériem s největší váhou zadávacího řízení na dodávku služby – vytvoření učební pomůcky „Elektronický katalog povolání“ byla kvalita nabízených služeb, a tu splnila firma Lukáš Janoušek, Školní 2453, Louny, IČ: 67 81 41 66. Ostatní uchazeč, který podal nabídku, dosáhnul v hodnocení tohoto kriteria horší výsledek. Neúspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 20.11.2008 písemnou formou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 18.11.2008 písemnou formou.  Dne 21.11.2008 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Elektronický katalog povolání“  v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného  Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 766 900,00 (zhotovitel není plátce DPH) mezi  Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a firmou Lukáš Janoušek, Školní 2453, Louny, IČ: 67 81 41 66. Termín dodání služby zajišťující vytvoření učební pomůcky „Elektronický katalog povolání“ byl max. do  16.03.2009. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

 

3.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 05/2008 (VZ: 592/2008) na dodávku zboží-„Multimediální vybavení poradenských pracovišť projektu“.

Dne 24. 10. 2008 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1.                     1. AV MEDIA, a.s., Pražská 63, 102 00 Praha 10, IČ: 48 10 83 75

2.                     2. Datacom Teplice s.r.o., Skupova 558/3, Teplice, IČ: 62 24 45 82

3.                     3. Losan s.r.o., Březenecká 4808, Chomutov, IČ: 64 05 35 80

4.                       Lhůta pro podání nabídek byla do 18. 11. 2008 do 15.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy AV Média a.s., Pražská 63, Praha 10, IČ: 48 10 83 75, označená jako Nabídka číslo 1. Kontrolou dokladů byly zjištěny administrativní nedostatky v předložené nabídce. Uchazeč byl dne 19. 11. 2008 v 15.40 hodin elektronickou poštou vyzván k doplnění nabídky (viz Příručka pro příjemce finanční podpory OP VK odstavec 7.10. Způsob hodnocení a výběr vítězné nabídky), o doplnění textu v návrhu smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, ve které byla uvedena splatnost faktury 14 dní, v nabídce však dle zadávací dokumentace bylo uvedeno 30 dní. Dále v návrhu smlouvy chybělo ujednání o výkonu kontroly dle podmínek ESF OP VK. Ve stanovené lhůtě 48 hodin od doručení výzvy k doplnění, uchazeč doručil požadované dokumenty,  a to dne 20. 11. 2008 v 11.45 hodin. Hodnotící komise se opět sešla dne 20. 11. 2008 v 12.00 hodin  a provedla kontrolu výše uvedených dokladů, které byly již v pořádku. Tuto nabídku hodnotila hodnotící komise dle následujících kritérií: kvalita dodávaného zboží (váha 20%), délka záruky a reakční doba servisu (váha 15%) a nabídková cena (váha 65%). V celkovém součtu získala tato nabídka celkem 290 bodů tj. 98 % ze všech hodnotících kritérií. Tato nabídka byla hodnocena jako jediná a splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci. Z tohoto důvodu vybrala hodnotící komise VŘ tohoto uchazeče, firmu AV Média a.s., Pražská 63, Praha 10, IČ: 48 10 83 75, jako vítězného. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 20. 11. 2009 písemnou formou. Dne 25. 11. 2008 byla uzavřena Smlouva na dodávku zboží „Multimediální vybavení poradenských pracovišť“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 645 976,00 bez DPH  a  Kč 768 711,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a firmou AV Média a.s., Pražská 63, Praha 10, IČ: 48 10 83 75.  Termín dodání zboží – multimediální vybavení poradenských pracovišť byl max. do 31. 03. 2009. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

4.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 09/2009 na dodávku služby-učební videopomůcky „Průvodce řemeslnými obory“.

 

Dne 07. 01. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1.                     1. Ing. Petr Vávra / Digital MB s.r.o, Blahoslavova 184,243 01 Mladá Boleslav, IČ: 27 17 05 27

3.                     2. Martin Studecký, Fr. Šrámka 609/3, 434 01 Most, IČ: 66 68 55 08

4.                       3. Miroslav Kuželka / Kuželka ART, Vl. Majakovského 2102, 434 01 Most, IČ: 49 87 52 13

Lhůta pro podání nabídek byla do 23. 01. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdaná jedna nabídka, a to od firmy Bc. Dita Studecká – MS Production, Fráni Šrámka 609/3,  IČ: 76 10 66 41, označená jako Nabídka číslo 1. Nabídka číslo 1 byla hodnotící komisí hodnocena dle následujících kritérií: kvalita dodávaného zboží (váha 20%), délka záruky a reakční doba servisu (váha 15%) a nabídková cena (váha 65%). Tato nabídka byla hodnocena jako jediná a splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci. Z tohoto důvodu vybrala hodnotící komise tohoto uchazeče, firmu  Bc.Dita Studecká – MS Production, Fráni Šrámka 609/3, 
IČ: 76 10 66 41, jako vítěznou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 26. 01. 2009 písemnou formou.
  Dne 27. 01. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Průvodce řemeslnými obory“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky
ve výši Kč bez DPH 156 650,00 (zhotovitel není plátcem DPH) mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a  firmou Bc. Dita Studecká – MS Production, Fráni Šrámka 609/3, 
IČ: 76 10 66 41. Termín dodávky služby, zajišťující vytvoření učební pomůcky „Průvodce řemeslnými obory“ byl max. do 29. 05. 2009. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

5.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 03/2009 (VZ: 8/2009) na dodávku služby-„Tisk a dodávka reprezentačních, propagačních a školících materiálů“.

Dne 23. 01. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1.    Raprint  s.r.o., Vila TEREZA, Čepirohy 56, 434 01 Most, IČ: 25 02 87 66

2.    PROPART s.r.o., Seiferta 2116/72, 434 01 Most, IČ: 27 32 23 35

3.    Zdeněk Halamásek  -  Art media, Stavbařů 32, 434 01 Most, IČ: 13 35 48 84

Lhůta pro podání nabídek byla do 10. 02. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byly odevzdány 4 nabídky a to od firmy LAPTUS s.r.o., Křenova 438/7, Veleslavín, 162 00 Praha 6, IČ: 284 9 8 577, označená jako Nabídka číslo 1, od firmy PrintActive s.r.o., Hviezdoslavova 614/16, 400 03 Ústí nad Labem,  IČ: 254 27 563, označená jako Nabídka číslo 2, od firmy Nakladatelství a knihkupectví Hněvín, s.r.o., Majakovského 2346, 434 01 Most, IČ: 254 61 5 91, označená jako Nabídka číslo 3 a od firmy RAPRINT s.r.o., Most, Čepirohy 56, 434 01, IČ: 250 28 766, označená jako Nabídka číslo 4. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Po kontrole těchto dokladů nebyly tři nabídky, a to Nabídka č. 1, Nabídka č. 2 a Nabídka č. 3 dále hodnoceny z důvodů nesplnění požadavků v zadávací dokumentaci. Nabídka č. 1 neobsahovala elektronickou verzi, celková cena nebyla v souladu s nabízenými cenami v předložené nabídce, návrh smlouvy neobsahoval podmínku o archivaci dokladů dle pravidel ESF OP VK. U Nabídky č. 2 došlo k chybě v cenové kalkulaci, dále byla chybně uvedená cena bez DPH a včetně DPH a návrh smlouvy neobsahoval podmínku o archivaci dokladů dle pravidel ESF OP VK. Nabídka č. 3 neobsahovala elektronickou verzi, nabídková cena nebyla členěna dle požadovaných parametrů v zadávací dokumentaci. Nabídka č. 4 byla dále hodnocena jako jediná. Hodnotící komise hodnotila tuto Nabídku č. 4 dle následujících kritérií: kvalita nabízených služeb (váha 60%), odborné zkušenosti se zakázkami obdobného charakteru (váha 15%) a nabídková cena (váha 25%). Nabídka č. 4 splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci.  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Neúspěšní uchazeči byli o této skutečnosti informováni dne 16. 02. 2009 písemnou formou. Úspěšnému uchazeči bylo písemné vyrozumění o této skutečnosti předáno osobně dne 12. 02. 2009. Dne 12. 02. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Tisk a dodávka reprezentačních, propagačních a školících materiálů“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši bez DPH Kč 536 550,00 a včetně DPH Kč 638 494,50 mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a firmou RAPRINT s.r.o., Most, Čepirohy 56, 434 01, IČ: 250 28 766. Termín dodání služby „Tisk a dodávka reprezentačních, propagačních a školících materiálů“ byl s průběžným plněním max. do 31. 08. 2009. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

6.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 06/2009 (VZ: 17/2009) na dodávku zboží-„Nábytek pro realizaci projektu“.

Dne 22. 01. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Jaroslav Koliba – Sunny, Most, Nad Potokem 193, 434 01, IČ:148 22 687

2. WOLTER DESIGN s.r.o., Most, Šikmá 1496, 434 01, IČ: 627 42 922 

3. Legato Litoměřice s.r.o., Litoměřice, Nerudova 10, 412 01, IČ: 602 79 788

Lhůta pro podání nabídek byla do 06. 02. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek, tj. do 06. 02. 2009 do 12.00 hodin byla odevzdána 1 nabídka, a to od firmy SUNNY plus s.r.o., Slovenského národního povstání 2744, 434 01 Most, IČ: 273 51 718, označená jako Nabídka číslo 1. Tato jediná hodnotitelná nabídka byla hodnotící komisí hodnocena dle následujících kritérií: kvalita dodávaného zboží (váha 45%), délka záruky (váha 10%) a nabídková cena (váha 45%).  Nabídka č. 1 splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci.  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšnému uchazeči bylo písemné vyrozumění o této skutečnosti předáno osobně dne 09. 02. 2009. Dne 11. 02.2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku zboží „Nábytek pro realizaci projektu“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši bez DPH Kč 384 330,00 Kč a včetně DPH Kč 457 352,70 mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a firmou SUNNY plus s.r.o., Slovenského národního povstání 2744, 434 01 Most, IČ: 273 51 718.  Termín dodání nábytku byl max. do 30. 04. 2009.  Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

7.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 12/2009 (VZ: 45/2009) na dodávku zboží   -  Vybavení speciálního tréninkového pracoviště učebními pomůckami pro realizaci projektu“.

Dne 05. 03. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Brio Hranice s.r.o., Teplická 232, 753 01 Hranice, IČ: 476 69 365

2. Beton Systém s.r.o., Žižkova 72, 616 00 Brno, IČ: 449 63 513 

3. Labtech s.r.o., Polní 23/340, 639 00 Brno, IČ:440 14 643

Lhůta pro podání nabídek byla do 23. 03. 2009 do 13.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána 1 nabídka, a to od firmy Brio Hranice s.r.o., Teplická 232, 753 01 Hranice, IČ:
476 69 365, označená jako Nabídka číslo 1. Tato jediná hodnotitelná nabídka byla hodnotící komisí hodnocena dle následujících kritérií kvalita dodávaného zboží (váha 20%), délka záruky a reakční doba servisu (váha 15%) a nabídková cena (váha 65%).  Nabídka č. 1 splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci.  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšnému uchazeči bylo písemné vyrozumění o této skutečnosti předáno osobně dne 26. 03. 2009. Dne 27. 04. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku zboží – „Vybavení speciálního tréninkového pracoviště učebními pomůckami“ v rámci OP VK - Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji - KARIÉRA, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 489 412,00 bez DPH a Kč 582 400,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice a firmou Brio Hranice s.r.o., Teplická 232, 753 01 Hranice, IČ: 476 69 365.  Termín dodání zboží byl stanoven s maximálním plněním do 12 týdnů od data podepsání smlouvy a tento termín byl ze strany dodavatele zboží dodržen. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

 

 

 

 

 

8.Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 13/2009 (VZ: 71/2009) na dodávku zboží - „Výpočetní a kancelářská technika“.

Dne 03. 04. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Blue Bridge Most s.r.o., Moskevská I/14, 434 01 Most, IČ: 477 80 614

2. Losan s.r.o, Chomutov, Březenecká 4808, 430 04 Chomutov, IČ: 640 53 580

3. Computer Most s.r.o., Fr. Halase 1443, 434 01 Most, IČ: 254 353 70

Lhůta pro podání nabídek byla do 29. 04. 2009 do 13.00 hodin Do stanovené lhůty pro podání nabídek  byly odevzdány tři nabídky, a to od firmy Computer Most s.r.o., Fr. Halase 1443, 434 01 Most, IČ: 254 353 70, označená jako Nabídka číslo 1, od firmy Losan s.r.o, Chomutov, Březenecká 4808, 430 04 Chomutov, IČ: 640 53 580, označená jako Nabídka číslo 2 a od firmy Infotea s.r.o., Václava Řezáče 313, 434 67 Most, IČ: 264 21 348, označená jako Nabídka číslo 3. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Po kontrole těchto dokladů nebyly dvě nabídky, a to Nabídka č. 1 a Nabídka č. 2 dále hodnoceny z důvodů nesplnění požadavků v zadávací dokumentaci. Nabídka č. 1 nebyla podepsána oprávněnou osobou a cena notebooku převyšovala cenu uvedenou v technické dokumentaci. U Nabídky č. 2 nebyly totožné kopie s originálem a nebyly dodržené ceny dle technické specifikace. Nabídka č. 3 jako jediná hodnotitelná nabídka byla hodnotící komisí hodnocena dle následujících kritérií: kvalita dodávaného zboží (váha 20%), délka záruky a reakční doba servisu (váha 15%) a nabídková cena (váha 65%). Nabídka č. 3 splnila všechny požadavky v zadávací dokumentaci.  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Neúspěšní uchazeči byli informováni o této skutečnosti dne 30. 04. 2009. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 30. 04. 2009 písemnou formou. Dne 06. 05. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku zboží „Výpočetní a kancelářská technika“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 1 793 225,00 bez DPH  a Kč 2 133 938,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice a firmou Infotea s.r.o., Václava Řezáče 313, 434 67 Most, IČ: 264 21 348. Smlouva byla uzavřena na dobu určitou, a to s maximálním plněním do 10. 06. 2009.Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

9. Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 08/2009 (VZ: 86/2009) na dodávku služby – „Pracovní diagnostika“.

Dne 21. 04. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek bylo vyzváno elektronickou poštou 5 dodavatelů, a to:

1. COMÉNIA CONSULT Most s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 250 15 150

2. ASISTA, s.r.o., Josefa Ressla 1793, 434 01 Most, IČ: 472 84 234

3. Rekvalifikační a informační centrum s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 38 352

4. ARTUR o. s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 265 75 523

5. OMNI TEMPORE o.p.s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 36 139

Lhůta pro podání nabídek byla do 19. 05. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy COMÉNIA CONSULT Most s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 250 15 150, označená jako Nabídka číslo 1. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídek. Při kontrole formálních náležitostí Nabídky č. 1 nebyly zjištěny žádné nedostatky a Nabídka č. 1 byla přijata k dalšímu hodnocení. Tuto nabídku hodnotila dle následujících kritérií: kvalita nabízených služeb (váha 60%), nabídková cena (váha 25%) a odborné zkušenosti se zakázkami odborného charakteru (váha 15%). Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 21. 05. 2009 a to osobně. Dne 25. 05. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služeb „Pracovní diagnostika“ pro účastníky poradenského programu KARIÉRA 1 a KARIÉRA 2 v rámci OP VK-Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 1 352 400,00 bez DPH a Kč 1 609 356,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, Most – Velebudice, Dělnická 21, příspěvkovou organizací a firmou COMÉNIA CONSULT Most s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 250 15 150. Smlouva byla uzavřena na dobu určitou a to s plněním od 01. 09. 2009 do 30. 06. 2010. Dne 04. 01. 2010 byl k této smlouvě na dodávku služby uzavřen dodatek č. 1 z důvodu změny výše sazby DPH od 01. 01. 2010 z 19% na 20%. Cena s DPH poté činila Kč 1 615 441,10. Ostatní ustanovení uzavřené smlouvy zůstaly beze změny. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

10. Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 11/2009 (VZ: 89/2009) na dodávku služby - „Tvorba výukových softwarových programů pro tréninkové pracoviště“.

Dne 21. 04. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Ondřej Ludvík, Hraniční 59/1, 747 73 Opava Vávrovice, IČ: 731 23 811

2. Michal Bilka, Za Humny 312, 463 31 Mníšek, IČ: 678 59 399

3. Lukáš Janoušek, Školní 2453, 440 01 Louny, IČ: 678 14 166

Lhůta pro podání nabídek byla do 30. 04. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy Lukáš Janoušek, Školní 2453, 440 01 Louny, IČ: 678 14 166, označená jako Nabídka číslo 1. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídek. Při kontrole formálních náležitostí Nabídky č. 1 nebyly zjištěny žádné nedostatky a Nabídka č. 1 byla přijata k dalšímu hodnocení. Tuto nabídku hodnotila dle následujících kritérií: kvalita nabízených služeb (váha 65%), odborné zkušenosti se zakázkami obdobného charakteru (váha 15%) a nabídková cena (váha 20%).  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 30. 04. 2009 písemnou formou. Dne 06. 05. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Tvorba výukových softwarových programů pro tréninkové pracoviště “ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji - KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 266 000,00 Kč (vítězný uchazeč není plátcem DPH) mezi Střední školou technickou, příspěvkovou organizací, Dělnická 21 Most - Velebudice  a Lukáš Janoušek, Školní 2453, 440 01 Louny, IČ: 678 14 166. Smlouva byla uzavřena na dobu určitou maximálním termínem plnění do 29. 05. 2009. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

11. Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 07/2009 (VZ: 201/2009) na dodávku služby   –   „Následná individuální asistenční péče“. 

Dne 30. 06. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. Rekvalifikační a informační centrum s.r.o. Most, Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 38 352

2. ASISTA, s.r.o., Josefa Ressla 1793, 434 01 Most, IČ: 472 84 234

3. ARTUR o. s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 265 75 523

4. COMÉNIA CONSULT Most s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 250 15 150

5. OMNI TEMPORE o.p.s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 36 139

Lhůta pro podání nabídek byla do 20. 07. 2009 do 12.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy Rekvalifikační a informační centrum s.r.o. Most, Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 38 352, označená jako Nabídka číslo 1. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídek. Při kontrole formálních náležitostí Nabídky č. 1 nebyly zjištěny žádné nedostatky a Nabídka č. 1 byla přijata k dalšímu hodnocení. Tuto nabídku hodnotila dle následujících kritérií: kvalita nabízených služeb (váha 40%), nabídková cena (váha 20%) a odborné zkušenosti se zakázkami odborného charakteru (váha 40%).  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 21. 07. 2009, a to osobně. Dne 23. 07. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služeb „Následná asistenční péče pro účastníky poradenského programu KARIÉRA 1 a KARIÉRA 2 “ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 588 235,00 bez DPH a Kč 700 000,00 včetně DPH mezi Střední školou technickou, Most – Velebudice, Dělnická 21, příspěvkovou organizací a firmou Rekvalifikační a informační centrum s.r.o. Most, Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 38 352.  Dne 04. 01. 2010 byl k této smlouvě na dodávku služby uzavřen dodatek č. 1 z důvodu změny výše sazby DPH od 01. 01. 2010 z 19% na 20%. Cena s DPH poté činila Kč 705 886,00. Ostatní ustanovení uzavřené smlouvy zůstaly beze změny.Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

12. Zadávací řízení s označením Nabídka Kariéra 14/2009 na dodávku služby – „Moduly poradenských programů pro žáky v počátečním vzdělávání“.

Dne 13. 07. 2009 bylo vyhlášeno zadávací řízení a k předložení nabídek byli vyzváni elektronickou poštou 3 dodavatelé, a to:

1. ARTUR o. s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 265 75 523

2. OMNI TEMPORE o.p.s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 254 36 139

3. COMÉNIA CONSULT Most s.r.o., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 250 15 150

Lhůta pro podání nabídek byla do 27. 07. 2009 do 15.00 hodin. Do stanovené lhůty pro podání nabídek byla odevzdána jedna nabídka, a to od firmy ARTUR o. s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 265 75 523, označená jako Nabídka číslo 1. Hodnotící komise posuzovala nejdříve úplnost doručených nabídek. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídky. Posouzení úplnosti nabídek spočívalo v provedení kontroly údajů a dokladů, které byly povinnou součástí nabídek. Při kontrole formálních náležitostí Nabídky č. 1 nebyly zjištěny žádné nedostatky a Nabídka č. 1 byla přijata k dalšímu hodnocení. Tuto nabídku hodnotila dle následujících kritérií: kvalita nabízených služeb (váha 60%), nabídková cena (váha 25%) a zkušenosti se zakázkami obdobného charakteru (váha 15%).  Hodnotící komise ji zvolila jako nabídku vítěznou. Úspěšný uchazeč byl o této skutečnosti informován dne 29. 07. 2009, a to osobně. Dne 03. 08. 2009 byla uzavřena Smlouva na dodávku služby „Moduly poradenských programů pro žáky v počátečním vzdělávání“ v rámci OP VK   -  Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji – KARIÉRA registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.13/11.0001, financovaného Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky ve výši Kč 115 000,00 mezi Střední školou technickou, Most – Velebudice, Dělnická 21, příspěvkovou organizací a občanským sdružením ARTUR o. s., Báňská 287, 434 01 Most, IČ: 265 75 523. Tato aktivita byla realizována v souladu s harmonogramem projektových aktivit a odpovědnost za tuto aktivitu nesl předkladatel projektu.

 

 

 

 

 


Projekt „KARIÉRA“ – Systém kariérového poradenství v počátečním vzdělávání v Ústeckém kraji.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.13/11.0001
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem EU a státním rozpočtem České republiky.
Investice do rozvoje vzdělávání